امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ارتقاء حمل و نقل دانشجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، ، باتوجه به اهمیت سرویس دهی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، پنجشنبه21 آذرماه 1398 ، جلسه ای با حضورمعاونین دانشگاه در دفتر محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد تشکیل شد.
دراین جلسه که مهندس گودرزی نایب رییس شورای اسلامی شهر، کاظمی معاون اداری و مالی ، دکتر حسین رضا معاون دانشجویی وفتحعلیان مسئول حمل و نقل دانشگاه آزاد واحد نجف آباد و رضایی مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافرشهرداری نیزحضور داشتند، رضایی گزارشی ازاقدامات انجام شده از زمان بازگشایی دانشگاه تاکنون ارائه و افزود با مشارکت بخش خصوصی و به محوریت سازمان تاکنون با تعداد ۴۲۰۰ سرویس، تعداد ۱۶۷۰۰۰ نفر دانشجو را در دو مسیرنجف آباد به ایستگاه فرایبورگ و نجف آباد به ایستگاه صمدیه جابجا نموده اند.

مغزی شهردار نجف آباد نیز ضمن خیرمقدم دررابطه با اهمیت خدمات رسانی به شهروندان مطالبی بیان و افزود مدیریت شهری نجف آباد همواره تلاش نموده علیرغم محدویت ها وتنگناهای موجودخدمات رسانی مطلوبی را به دانشجویان ارائه نماید.
 در ادامه دکتر کاظمی معاون اداری مالی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد درخصوص کیفیت اتوبوسها و خدمات به دانشجویان مطالبی عنوان داشت.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.