امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه و بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،یکشنبه هشتم دیماه 1398، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد  در دفتر خویش میزبان منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان بود.
در این جلسه پوراسماعیلی عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد، معاونین شهردار و جمعی از مدیران ستادی شهرداری نیز حضور داشتند.

این جلسه پیرو جلسه و بازدید ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مورخ 27 آذرماه بود که به دعوت شهردار نجف آباد که ریاست مدیریت بحران شهرداری را نیز برعهده دارد، صورت پذیرفت.
مغزی نجف آبادی ضمن تشکر از مهندس شیشه فروش در قبول دعوت ایشان، در سخنانی ضمن معرفی نقاط حادثه خیز شهردر بارندگی و سیل به تشریح فعالیتها و برنامه های مدیریت شهری  نظیر کمربند سبز، حفر چاه های جذبی ، لایروبی جویها و مسیل شمال شهر ماهیانه یکبار، اصلاح پلهای معیوب، رفع آبگرفتگی ها، مالون کاری ،مباحث آبخیزداری و ... پرداخت و ابراز امیدواری کرد با عنایت به اینکه خیلی از موارد و مباحث در حیطه وظایف و فعالیتهای دستگاه ها و نهادهای دیگر هستند با لحاظ تعاملات و همکاری های بین بخشی شاهد کاهش موارد بحرانی در اینخصوص باشیم.

در این جلسه همچنین گزارشی از مدیریت بحران شهرداری و اقدامات آن در حوادث آبانماه و بازسازی ساختمان اداری منطقه چهار بهمراه کلیپ ارایه گردید.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن تشکر از پیگیری ها و مسئولیت شناسی شهردار، ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای ایشان، از فعالیت های صورت پذیرفته در مدیریت بحران نیز تشکر نمود و مواردی در اینخصوص ابراز و به بیان راهکارهای مدون قانونی در راستای حل و کاهش مسائل پرداختند.

در پایان نیز با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ، فرماندار، شهردار نجف آباد وجمعی دیگر از مسئولین از بهسازی مسیر قانات شیربچه، مسیل شمال شهر، مسیل آیت به بلوار آزادگان منطقه سه (ویلاشهر)، کانال آب منطقه ای ، قسمت شمال غرب محدوده شهرک صنعتی ویلاشهر( شهرک منظریه و شهرک کاوه )  بازدیدی میدانی بعمل آمد و درخصوص آبهای شمال شهر و بالادست و مخاطرات آن ، آبخیزداری، تعاملات و همکاری ها بحث و تبادل نظر گردید که مدیرکل درخصوص پیگیری موارد و اقدامات لازم،  قول مساعدت و همکاری خویش  و مجموعه مدیریت بحران استان را عنوان داشت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.