امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با فرماندهی لشکرزرهی8نجف اشرف

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه نهم دیماه 1398 ، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد با سردار سیف الله رشیدزاده فرماندهی لشکرزرهی8نجف اشرف دیداری در دفتر ایشان  بعمل آورد .
در این دیدار مهندس پزشکی ریاست شورای اسلامی شهرستان و دبیر شورای اسلامی شهر نجف آباد، مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد نیز حضور داشتند.

این دیدار به مناسبت اعطای درجه سرداری توسط سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سیف الله رشید زاده صورت پذیرفت و شهردار مراتب تبریک خویش و مجموعه شهرداری را عنوان داشت و در دیداری صمیمی با فرماندهی و پرسنل این مجموعه به گفتگو پرداختند.

سردار رشید زاده ضمن تشکر از ابراز لطف میهمانان عنوان داشت : همانطور که پاسداران سنگر اقتدار دفاعی و نظامی را حفظ می کنند، خدا را شاکریم که شهرداری نجف آباد در جبهه دیگر خدمت رسانی به مردم ولایتمدار شهر تلاش می نماید و در این چند سال اخیر فعالیتهای خوبی را در شهر رقم زده که سبب رضایتمندی مردم در مباحث عمرانی و فرهنگی شده است.

مغزی نجف آبادی نیز ضمن تبریک به فرماندهی لشکر زرهی 8 نجف اشرف و یادآوری رشادتهای این مجموعه سرافراز در دفاع مقدس، از تعامل دو مجموعه شهرداری و لشکر در مباحث عمرانی و فرهنگی به نیکی یاد نمود و ابراز امیدواری کرد این تعامل تداوم یافته و سبب بروزرضایتمدندی شهروندان گردد وی همچنین در ادامه گزارشی از فعالیتهای مدیریت شهری ارایه کرد.

لشکر زرهی 8 نجف اشرف در دفاع مقدس بیش از 9000 شهید تقدیم کرده است که حدود 2500 شهید لشکر زرهی 8 نجف اشرف فقط مربوط به شهدای شهرستان نجف آباد است، ضمن اینکه برخی شهدای آذربایجان، کاشان، قزوین، یزد، اصفهان و شهرهای اطراف اصفهان در زمان دفاع مقدس نیز اعزامی از لشکر زرهی 8 نجف اشرف بوده اند. علاوه بر این، تعداد 4300 جانباز و 450 آزاده نیز از افتخارات شهرستان نجف آباد در دوران دفاع مقدس است.

بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف‌آباد در تاریخ ۱۳۹۲/۴/۱۰  : این لشگر هشت نجف که آقایان اسم آوردند، یکی از لشگرهای قَدَر در میدانهای دفاع هشت‌‌ساله بود و خود مرحوم شهید کاظمی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) واقعا یکی از آن فرماندهان برجسته بود. بنده در همان دوران جنگ رفتم خوزستان به مرکز لشگر نجف، [از] آنجا بازدید کردم؛ چیزهایی در آنجا دیدم که در کمتر لشگری آدم میتوانست آنها را مشاهده کند: آمادگی‌‌ها از یک‌سو، روحیه‌‌ی خیلی بالا از یک‌سو و نظم و ترتیب؛ نظم و ترتیبی که من در آن لشگر دیدم، در کمتر جایی انسان آن را مشاهده میکرد. خب شهدای برجسته ‌ای هم دارد که جناب آقای حسناتی ذکر کردند؛ دانشجو و دانش ‌آموز و معلم و روحانی و شخصیتهای سیاسی و مانند اینها.(۲) انصافا برجستگی خاصی دارد؛ واقعا یکی از قله‌های برجسته‌ی جهاد، بدون تردید نجف‌آباد است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(4 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.