امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه قطار حومه ای نجف آباد_اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 15 دیماه 1398، جلسه متروی نجف آباد به اصفهان به میزبانی سازمان قطار شهری اصفهان برگزار گردید.

در این جلسه مهندس شعرباف مشاور عالی شهردار اصفهان، مهندس بنکدار مدیرعامل قطار شهری اصفهان ، مهندس فاتحی مدیرعامل متروی منطقه ای اصفهان میزبان مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد ، مهندس احمدی معاون شهرسازی و معماری، مهندس فاضل معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری،  عزیزخانی مدیر پروژه قطار حومه ای ،  رضایی مدیرارتباطات و امور بین الملل و مشاورین طرح  بودند.
در این جلسه پیرامون اتصال مسیر قطار حومه ای نجف آباد _اصفهان به خطوط متروی اصفهان پس از  ارایه چندین طرح و بخش توسط مشاور ،   مباحث کارشناسی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.
مقرر گردید در حوزه های کارشناسی و فنی ، کارشناسان جلسات  و بررسی های لازم را صورت داده  و پس از آن با حضور معاون عمرانی استاندار و شهرداران اصفهان و نجف آباد تفاهم نامه آن امضاء و مراحل کار عملیاتی گردد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.