امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

آماده سازی نجف آباد در سوگ سردار

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری از آماده سازی و فضاسازی شهری در ساعات اولیه شهادت سپبهد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
ابراهیم رضایی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد عنوان داشت پس از اطلاع از شهادت سردار پرافتخار ایران و اسلام و با عنایت به دستور شهردار محترم درخصوص برگزاری جلسه درخصوص آماده سازی شهر  ، با حضور جمعی از مسئولین لشکر 8 نجف  اشرف در ساعات اولیه جمعه 11 دیماه جلسه ای دراینخصوص برگزار گردید.

وی از همکاری دو مجموعه لشکر 8 نجف اشرف و شهرداری در مناسبتهای ملی و به نیکی یاد کرد و از استقرا دوموشک شهاب1 و2  و یک موشک زلزال در میدان امام(ره) (باغملی)  ضمن یادآوری سخن رهبر معظم انقلاب تحت عنوان " انتقام سخت "  خبر داد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری افزود پایه های استقرارنماد موشکها با همکاری واحد امانی معاونت امورزیربنایی و حمل و نقل شهری تا پاسی از شامگاه 14 دیماه آماده و نصب شدو در کنار این نماد، چهل تابوت آمریکایی و اسرائیلی بهمراه نصب یک بنر مفهومی مستقر خواهد شد.

رضایی در پایان از همکاری ، مساعدت ، همدلی و زحمات مجموعه های مختلف مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمود و عنوان داشت در این مناسبت طراحي نمادهاي موقت، طراحي و چاپ 31 بنر بزرگ، طراحی و چاپ 2000 پوستر و فضاسازي شهري وآذين بندي شهر علم ، ایمان و ایثار صورت پذیرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.