امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مراسم بزرگداشت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در بیت العباس

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه 17 دیماه 1398، مراسم بزرگداشت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان جنایت رژیم تروریستی آمریکا در بیت العباس نجف آباد برگزار گردید.

در این مراسم  که حاج آقا حسناتی نماینده ولی فقیه وامام جمعه نجف آباد، مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد، مردم و مسئولین شهری نیز حضور داشتند، نسبت به مقام  والا و شامخ شهدا ادای احترام کردند.

شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود. این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.