امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دومین کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری شورای پدافند غیرعامل شهرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 21 دیماه 1398، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد بعنوان رییس کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری شورای پدافند غیرعامل شهرستان ، در دفتر خویش میزبان این کارگروه بود.
در این جلسه مهندس پزشکی ریاست شورای اسلامی شهرستان و دبیر شورای اسلامی شهر و مهندس حجتی خزانه داری شورای اسلامی شهر، شهرداران شهرستان (گلدشت، کهریزسنگ، جوزدان، علویجه و دهق) ،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، نمایندگانی از ناحیه مقاومت بسیج، اداره راه و شهرسازی ، فرماندری ویژه شهرستان، معاون خدمات شهری شهرداری و جمعی از مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند.

در این جلسه درخصوص آمادگی ارگانهای خدمات رسان در وقایع و حوادث غیر مترقبه و همچنین حوادث و رخدادهای اجتماعی بحث و تبادل نظر شد و ضمن بحث در خصوص اهمیت موضوعات پدافند غیرعامل آمادگی لازم کلیه ادارات و زیر مجموعه های آن مورد تاکید قرار گرفت.
آمادگی تیم های اضطراری  و لوازم و تجهیزات ، تجهیز ادارات خدمات رسان و زیرمجموعه ها به برق و آب اضطراری، شناسایی نقاط حادثه خیز، لحاظ موارد پدافند غیر عامل در پروژه ها و امور عمرانی، لزوم ارتباط بین ادارات، تعیین محل اسکان اضطراری ، لزوم آموزش نیروهای مرتبط با بحث پدافند غیرعامل و .. دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بودند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.