امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛

امضای تفاهم نامه طرح اتصال دانشگاه آزاد نجف آباد به متروی اصفهان

با حضور استاندار اصفهان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور تفاهم نامه طرح اتصال دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به متروی اصفهان به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ براساس این تفاهم نامه که بین دانشگاه آزاداسلامی و شهرداری نجف آباد منعقد شد این طرح  از طریق قطار حومه ای نجف آباد -اصفهان با احداث دپوی اولیه و دو ایستگاه در ۳۷ هکتار اراضی دانشگاه اجراخواهد شد. 

استاندار  افزایش ایمنی در حمل ونقل، کاهش حوادث جاده ای و همچنین کاهش هزینه های حمل ونقل باتوجه به تردد روزانه 25هزار سفردر مسیر دانشگاه نجف آباد به اصفهان گفت : طول این مسیر ۳۰ کیلومتر است که ازشهرهای نجف آباد، گلدشت،کهریزسنگ، کوشک، درچه و خمینی شهر عبور کرده و در انتها به خط ۲ متروی اصفهان متصل می شود.
پیام نجفی افزود: براساس این تفاهم نامه با افزایش ۷ کیلومتری مسیرخط ریلی قطار حومه ای نجف آباد، اصفهان و احداث و دو ایستگاه دپوی اولیه قطار در ۳۷ هکتار اراضی دانشگاه آزاد نجف آباد این واحد دانشگاهی به خط دو متروی اصفهان در آینده نزدیک به شبکه ریلی راه آهن کشور و  قطار سریع السیر اصفهان- تهران متصل می شود.
براساس این تفاهم نامه شهرداری مکلف است تا چهار سال آینده این طرح را اجرا و تکمیل کند.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.