امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

کسب مقام دوم شیمی و سوم زیست شناسی نجف آباد در ششمین همایش کشوری سمپاد

ششمین همایش کشوری علوم پایه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) صبح 14/12/92به کار خود پایان داد.

دبیر برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت : این همایش برای ششمین سال متوالی ، با حضور دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه از 24 استان کشور در چهار رشته ریاضی و کامپیوتر ، فیزیک و اخترشناسی ، شیمی ، و زیست شناسی به مدت سه روز در کرمان برگزار شد.

حجت رضا زاده افزود: در مجموع 271 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری ، در هر رشته سه اثر برتر در بخش ارائه و یک اثر در بخش پوستر انتخاب و تجلیل شد.

در پایان این همایش سه روزه در رشته ریاضی ، امیر بابایی و سید محمدرضا طیرانیان از مشهد مقدس اول شدند و محمد مهدی طاهری از دبیرستان علامه حلی کرمان دوم شد و رتبه سوم به کسی اختصاص نیافت.

در بخش پوستر هم صدیقه شفیع پور و معصومه جوانی از اهواز برگزیده شدند.

در رشته زیست شناسی زهرا رضایی و زهرا مهدی زاده از دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 کرمان به مقام نخست دست یافتند و زهرا سادات حسینی از دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 دوم شد و زهرا جمشیدیان و مریم فخری از نجف آباد اصفهان به مقام سوم رسیدند.

در بخش پوستر هم علی امینی زاده ، سینا منتجب و عرفان منعمی از دبیرستان علامه حلی کرمان انتخاب شدند.

در رشته فیزیک و اختر شناسی محمدجواد شوشتری و امیراحسان حیدری از مشهد مقدس در جایگاه نخست قرار گرفتند ، امین عظیمی از دبیرستان علامه حلی دوم شد و سارا افصحی ، هانیه محبی و فاطمه فرحبخش از دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 سوم شدند.

در بخش پوستر هانیه محبی و زهرا مشهدی برگزیده شدند.

در رشته شیمی هم دانیال دریابیگی ، علیرضا ذوالعلی و سالار یزدانی فرد از دبیرستان علامه حلی کرمان اول شدند و فاطمه نورمحمدی از نجف آباد اصفهان و الناز بردبار از شیراز در اثری مشترک دوم شدند و محمدرضا نورمندی پور ، فرهاد شهریار پور و امیرحسین نورمندی پور از سیرجان به مقام سوم دست یافتند.

در بخش پوستر نیز مهران ایلاقی حسینی و روزبه یزدان پناه انتخاب شدند.
اضافه می شود: ششمین همایش کشوری علوم پایه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) ، توسط دانش آموزان دبیرستان پسرانه علامه حلی ناحیه یک کرمان برگزار شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.