امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید شامگاهی شهردار نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، غروب یکم بهمن ماه 1398 محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد ، از روند بهسازی مسیر قنات شیربچه روبروی اورژانس بیمارستان شهید محمد منتظری بازدید میدانی بعمل آورد.
در این دیدار مهندس فاضل معاون امورزیربنایی و حمل ونقل شهری ،بیگدلی معاون خدمات شهری و تنی چند از مدیران ستادی حضور داشتند.

مهندس فاضل در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد گفت : قسمت شیرچه روبروی اورژانس بیمارستان شهید محمد منتظری بدلیل عملیات عمرانی بیمارستان و افتتاح اورژانس نشست کرده بود که بدلیل حجم تردد و ترافیک بالای مسیر در آینده  و احتمال خطرهای آتی با جلسات و نظرهای کارشناسی در تاریخ هشتم دیماه خاکبرداری گردید.
وی خاطرنشان ساخت :عملیات اصلاح مسیر با شروع خاکبرداری آغاز و سازه شیربچه تقویت گردید و شاهد بتن ریزی ، پل سازی ، عملیات روکش آسفالت و پیاده روسازی در این مسیر خواهیم بود.
در این دیدار شهردار بصورت میدانی مباحث مختلف عمرانی این مسیر  و همچنین  بهسازی ادامه مسیر را نیز مورد بازدید قرار داد و تا پاسی از شب شنوای صحبتهای شهروندان و کسبه مسیر مذکور بود و سپس از تمهیدات منطقه یک در زیباسازی و جانمایی المانهای نوروز در بلوار استقلال بازدید شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.