امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نشانه گیری علم و خلاقیت در نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه ششم بهمن ماه 1398، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد میهمان دکتر عبدالعالی معاون حمایت و ترویج علم و فناوری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور بود.
در این جلسه که مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد نیز حضور داشتند پیرامون مباحث همکاری و تعامل درخصوص  موضوعات  علم و خلاقیت برگزار گردید.

شهردار نجف آباد در این جلسه عنوان کرد : شهرداری نجف آبادبراساس محورهای تعریف شده در حوزه های فرهنگی، اجتماعی اهمیت ویژه ای را به حوزه های علم و خلاقیت معطوف داشته است که این مهم  با ایجاد ، راه اندازی و بهره برداری از  مجموعه های رستوران بازی و کتاب (رستوران بازی و کتاب کندو، رستوران بازی و کتاب شکوفه ، رستوران بازی و کتاب ارغوان، قلعه بازی و خلاقیت فرهنگ، مکتب خانه علوم خواجه نصیرالدین طوسی) بصورت مستقل در مجموعه های فرهنگی شهرداری نجف آباد استقرار یافته است.
 وی همچنین ابراز کرد شهرداری نجف آباد برگزاری ویژه برنامه ها و همایش های خلاقیت محور را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است و در چندین نوبت همایش هایی با حضور چشم گیر مدیران و دانش آموزان مراکز آموزشی برگزار نموده است و آمادگی دارد تا در راستای گسترش و توسعه فعالیت های خلاقیت محور و تولید علم، همکاری و همراهی مستمری با بنیاد مذکور را معمول نماید.
در این جلسه درخصوص موضوعاتی همچون:  موزه علم و فناوری، مرکز ساخت خلاق، میکراسپیس (از کارگاههای تعاملی مهارت خلاقیت) ، اتوبوس علمی، رویدادهای علمی با عنوان یادگیری با طعم لذت  و همچنین المانهای شهری باموضوع علم و فناوری و .. طرح گردید و پیرامون آن بحث و تبادل نظر گردید.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.