امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید شبانه از طرح تسهیل تردد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شامگاه 15 بهمن ماه 1398، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد ، مهندس پزشکی ریاست شورای اسلامی شهرستان و دبیرشورای اسلامی شهرو رضایی مدیرارتباطات و اموربین الملل از  آغاز اصلاح هندسی در مرکز شهر بازدیدی بعمل آوردند.

شهردار نجف آباد در حاشیه این بازدید  از دغدغه های مدیریت شهری پیرامون ترافیک و تردد شهروندان سخن گفت و به خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد گفت : پس از بررسی کارشناسی و جلسات متعدد و پایان مطالعات طرح، اجرای تسهیل تردد در محدوده سه راه فرهنگ کلید خورد.
مغزی نجف آبادی از تسهیل تردد از خیابان مطهری و فردوسی به سمت خیابان شریعتی سخن گفت و عنوان داشت در سه راه فردوسی چراغ راهنمایی سه فازه ، نصب و سه راه فرهنگ بسته و به تقاطع خیابان شریعتی و خیابان بهمن منتقل می گردد.
شهردار ادامه داد: در تقاطع بهمن و شریعتی چراغ راهنمایی دوفازه نصب و خیابان بهمن به  شمال یکطرفه و همچنین خیابان 17 شهریور از تقاطع شیخ بهایی به سمت غرب یکطرفه می گردد.
شهردارنجف آباد همچنین از احداث راستگرد تقاطع بلوار دانشگاه آزاد به کمربندی شمالی به سمت خمینی شهر خبر داد که هم اکنون مراحل خاکریزی آن در حال انجام است و پاسخی به درخواستهای شهروندان منطقه سه و تسهیل تردد ایشان است


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.