امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از گذر فرهنگ و هنر نجف آباد

عصر پنج شنبه ۲۴ بهمن ۹٨ فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه شهرداری نجف آباد در گذر فرهنگ و هنر هفت برج خارون میزبان مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بود.

در این بازدید که محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد، طرقی رییس و پزشکی(ریاست شورای اسلامی شهرستان) دبیر شورای اسلامی شهر، خانم هاشمی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و جعفر زاده معاون عمرانی فرماندار ویژه نجف آباد، لوح موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و اساتید غیور و احمدی، میزبان جعفر مرواريدمدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حسين جوادي رييس دفتر حوزه  مديريت و مشاور مديركل و اصغر مختاری معاونت فرهنگی اداره کل اصفهان بودند .

این دیدار به منظور معرفی، شناخت و الگوگیری و تشکیل گذر فرهنگ و هنرصورت پذیرفت که پس از برقراری جلسه تبیین اهداف، عملکرد و اهداف گذر فرهنگ و هنر نجف آباد ، میهمانان از بخش های مختلف گذر فرهنگ و هنر مانند مجموعه هفت برج خارون، پارک فرهیختگان و سالن همایش های شهرداری، سالن شهروند و رستوران بازی و کتاب کندو بازدید کردند.

بازدید از غرفه های هفت برج، پخش فیلم بنیامین در سالن این مجموعه، درشکه و ماشین غذا، اجرای برنامه های ابَر عروسکها،  نمایشگاه روزنامه های انقلاب، افتتاح نمایشگاه نقاشی گالری پردیس خارون از ویژه بخش های گذر در این بازدید بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.