امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس محمدمهدی فردوسی در مصاحبه با پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

زندگی یه مهمونیه

مهندس محمدمهدی فردوسی در مصاحبه با پایگاه خبری شهرداری نجف آباد گفت سی و نهمین نوبت از تابلوهای فرهنگ شهروندی کمیته فرهنگ شهروندی به مهمترین نیازهای ارتباطی خانوادگی شهروندان می پردازد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد افزود در جدیدترین نوبت از این رسانه شهری که در بازه زمانی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام علی(ع) نصب می شود از نتایج و تجربیات بدست آمده از برگزاری سلسله برنامه های زندگی به سبک بهشت، باهم  و ترمه استفاده شده است.

فردوسی ضمن برشمردن مهمترین عناوین و سرفصل های برگزار شده در این بخش اعلام داشت مباحث آموزش خانواده با عنوان "زندگی به سبک بهشت" یکی از محورهای اصلی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد است که طی دویست جلسه، همایش و کارگاه های تخصصی، مهمترین مشکلات، نیازها و ضروریات روز خانواده پرداخته شد و نتایج نظرسنجی از شرکت کنندگان در این مباحث پس از طرح در اتاق فکر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری نجف آباد بررسی، تجزیه تحلیل و به مرحله تولید محتوا و ترسیم  گرافیکی رسید.
شعار و سرتیتر  این نوبت با توجه به لزوم پرداخت به نیازهای خانوادگی شهروندان و لزوم تقویت بنیان های رفتاری و ارتباطی "زندگی یه مهمونیه" انتخاب شده  است که در قالب پنج طرح و با شیوه های بیان نوین بصری، استعاری و گرافیکی سعی بر ایجاد و القای مفاهیم مد نظر با جملاتی مانند: دوسِت دارم  از دهنت نیفته،  در محبت کردن تعارف نکنید، رابطتون سرد نشه،  با لبخند دهنتون رو شیرین کنید، کدورت ها را پوست بکنید به اهداف تعیین شده پرداخته شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.