امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه ارزیابی مراسم دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه 29 بهمن ماه 98 ، جلسه ارزیابی مراسم دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی  به میزبانی دفتر امام جمعه نجف آباد برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور مسئولین شهری و شهرستان و ارگانهای مرتبط برگزار شد، نقاط ضعف و قوت برنامه های دهه مبارک فجر، مراسم و ویژه برنامه های جشنهای انقلاب ، مراسم تکبیرگویی و نورافشانی  ، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و...مورد بحث و تبادل نظر واقع شد .
مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد که  مسئولیت تشکیل و ریاست کارگروه فضاسازی و مدیریت شهری را  برعهده داشت  نیز گزارشی از برگزاری بیش از 60 برنامه در مناطق پنج گانه و اماکن مختلف شهرداری ارایه نمود.

وی همچنین از اجرای سه شب برنامه سرود حماسی انقلابی دانش آموزی با همکاری لشکر سرافرا 8نجف اشرف درمیدان امام (ره)(باغملی) که با استقبال خوب شهروندان روبرو شده بود خبر داد و پیرامون فضاسازی و منظرشهری و المان سازی و آذین بندی انقلابی همراه با گرامیداشت سرداردلها مطالبی را عنوان داشت.
شایان ذکر است در پایان از فعالین این دهه مبارک با اهدای لوح تقدیر تجلیل گردید.

 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.