امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

طرح ساماندهی کتابخانه های مدارس شهرستان

برگزاری اولین همایش یک روزه طرح ساماندهی کتابخانه های مدارس شهرستان توسط روابط عمومی مدیریت و با حضور مدیران و معاونین مدارس

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پروش ،اولین همایش آشنایی با طرح جامع ساماندهی کتابخانه ها مدارس شهرستان و با حضور مدیر آموزش و پرورش ،رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و مدیران ومعاونین مدارس در سالن اجتماعات هنرستان شریعتی صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۱۲/۹۲ برگزار گردید .

در این همایش علی اکبر نجفیان مدیر آموزش وپرورش ضمن اشاره به جایگاه ارزش کتاب و کتابخوانی بر دیگر رسانه ها خواستار عملیاتی شدن طرح فوق به همت مدیران ومعاونین در مدارس شدند.

در ادامه احمدیان ،رئیس اداره کتابخانه های شهر به تعامل خوب بین آموزش وپرورش با ادره کتابخانه های عمومی شهرستان اشاره نموده و از دستاوردهای مهم این تعامل ، ایجاد اولین ایستگاه مطالعه با ارزشی بالغ بر 150000000ریال در مکان آموزش و پرورش نجف آباد به عنوان اولین آموزش و پرورشی که در کل کشور از این امکان برخوردار می باشد ، نام برده و از آن به عنوان یکی از مهمترین اقدامات اموزش وپرورش ة یاد نمودند .

در ادامه یزدانی فر کارشناس مسئول اداره کل کتابخانه های استان اصفهان به توضیح وآموزش نرم افزار کتابداری طراحی شده تحت وب ویژه تمامی مدارس پرداختند که امید است به همت مدیران و معاونان مدارس شاهد سایت جامع کتابخانه های مدارس نجف آباد برای دانش آموزان عزیز شهرمان باشیم .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.