امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

کرونا در جلسه روسای ادارات شهرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه پنج اسفند ماه 98، با حضور مسئولین شهری و شهرستان جلسه ای با موضوع ویروس کرونا به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان برگزار گردید.

دراین جلسه مواردی درخصوص نحوه آموزش و اطلاع رسانی ،مراقبت و پیشگیری، اقدامات انجام شده ، آمار و تعدادتخت، توزیع بروشورو نصب پوسترها و بنرهای آموزشی توسط مسئولین بهداشتی ارایه گردید.

همچنین مباحث ضدعفونی اماکن شهری و مساجد، پرهیز از اقدامات غیرضروری،اطلاع رسانی های دروغ و تهیج شهروندان و ورود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد به این موضوع و .. نیز در این جلسه مطرح و پیرامون آن تصمیم گیری شد.

شایان ذکر است معاونت خدمات شهری شهرداری نجف آباد دستورالعمل اجرایی کرونا را به مناطق و سازمانهای وابسته و پرسنل شهرداری ابلاغ کرده است و مواردی نظیر رعایت موارد بهداشتی و ضدعفونی در ساختمانهای مناطق و سازمانهای وابسته، رعایت و تحکیم موارد بهداشتی پرسنل ، نظافت و ضدعفونی سرویس های بهداشتی  شهر، وسایل بازی و ورزشی پارکها و... لحاظ شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.