امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با مهندس صفر نوراله

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،پنجشنبه هشتم اسفند ماه 1398، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در دفتر خویش میزبان مهندس صفر نوراله بود.
در این جلسه مهندس پزشکی ریاست شورای اسلامی شهرستان، مهندس سلیمانی مشاور شهردار، دکتر الهام ایمانیان مدیر پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد و شکوفایی خلاقیت دانشکده های فنی و حرفه ای کشور ، مهندس سیاه کمری مدیرفناوری اطلاعات و ارتباطات ، مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و رضایی مدیرارتباطات و امور بین الملل نیز حضور داشتند .

در این کارگروه تخصصی درخصوص اختصاص اتاق فکر  و تجمع جوانان اندیشمند شهر در موضوعات مختلف بحث و از لحاظ عملی و مکانیزاسیون و فعال سازی و هدف سازی عملی و فکری تبادل نظر شد.
در این جلسه پیرامون اکوسیستم کارآفرینی نجف آباد، هدف توریست علمی و گردشگری عملی، تجاری سازی و سرمایه گذاری، استارتاپ ها، مجوزات مورد نیاز از  وزارت و اداره کاره ، اولین شتاب دهنده نجف آباد و ... نیز بحث و تبادل نظر شد.
شایان ذکر است مهندس نوراله زاده 1329 نجف آباد اصفهان ، کارآفرین، صادرکننده حوزه صنعت و تولید کننده اتاق بازرگانی ایران است که  کارشناسی ارشد برق- قدرت  را از دانشکده فنی دانشگاه تهران کسب کرده است و مؤسس شرکت صفا نیکواست.
صفا نیکو تعداد زیادی داتر کمپانی به وجود آورده است که عبارتند از:سپاهان ذوب، صفا فولاد، نوژان نیرو ،فرانکو  و شرکت توان.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.