امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

#در_خانه_میمانیم چون "هیچ جا خونه خودِ آدم نمیشه"

همزمان با شیوع ویروس کرونا و در جهت اطلاع رسانی هرچه بیشتر شهروندان نجف آباد و لزوم مقابله عمومی با این ویروس، کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری نجف آباد در چهلمین نوبت از تابلوهای فرهنگ شهروندی، مخاطبین خود را به♦️"ماندن در خانه"♦️ دعوت می کند.

در این نوبت که نوعی دعوت گرافیکی به پیوستن مردم کمپین♦️ #در_خانه_میمانیم ♦️به حساب می آید، طرح های کشوری و سراسری با محوریت ترغیب ماندن در خانه به عنوان بهترین راهکار عملی قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا به نمایش در آمده است.

در این طرح ها، در ذیل شعار اصلی "هیچ جا خونه خود آدم نمیشه"، در قالب بیست طرح متنوع از پرداخت گرافیکی به شیوه مینیمال آرت به انوع اقدامات مفید جایگزین مانند:
از خود و خانوادمان مراقبت کنیم، از کلاس ها، دوره ها و فضاهای مجازی استفاده می کنیم، تا آمار مبتلایان کاهش یابد، با خدا راز و نیاز کنیم، با بچه ها بازی می کنیم، کتاب می خوانیم، روابط اجتماعی را تلفنی حفظ می کنیم، به سفر و بازدید نمی رویم، غذای خانگی می خوریم، اینترنتی خرید می کنیم و.. اشاره تاثیرگذار و ماندگار شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.