امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمدمغزي نجف آبادي در مصاحبه با پایگاه خبری شهرداری از برگزاری جشنواره مجازی نوروز ۹۹ توسط شهرداری نجف آباد خبر داد.

#درخانهمیمانیم چون "هیچ جا خونه ی خودِ آدم نمیشه" / جشنواره مجازی نوروز ۹۹، اینجا نجف آباد

شهردار نجف آباد ضمن اشاره به تدابیر و جلسات متعدد کاری، تدارک و آماده اجرا بودن ویژه برنامه های نوروزی مجموعه شهرداری نجف آباد اعلام داشت به علت شرایط حال حاضر جامعه، شیوع کرونا ویروس و  لزوم حفظ سلامت شهروندان کلیه برنامه های ویژه نوروز و اماکن گردشگری و تاریخی، لغو و طرح جایگزین بعنوان "جشنواره مجازی نوروز ۹۹" اجرا خواهد شد.

مغزي نجف آبادي افزود پس از برگزاری جلسات اتاق فکر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری نجف آباد و تدوین و طراحی محتوای کمپین "هیچ جا خونه خودِ آدم نمیشه"، سری چهلم تابلوهای فرهنگ شهروندی نیز با همین شعار و هشتک در سطح شهر و فضاهای مجازی به اجرا در آمد.
شهردار نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح "جشنواره مجازی نوروز ۹۹" پرداخت.

در این طرح یکپارچه که در دو حوزه عملیاتی (تدوین و نصب تابلوهای فرهنگ شهروندی در سطح شهر) و مجازی (کمپین هیچ جا خونه خودِ آدم نمیشه در شبکه اجتماعی اینستاگرام) طرح ریزی شده و از طریق تبلیغات شهری و مجازی به اطلاع شهروندان خواهد رسید مهمترین تدابیر عملی مد نظر در جهت ایجاد فضای مفرح و بانشاط بهاری، سرگرم نمودن و ایجاد رغبت شهروندان در راستای تحقق شعار #درخانهمیمانیم و قطع زنجیره انتقال و شیوع این ویروس لحاظ شده است.
محمدمغزي نجف آبادي شهردار نجف آباد از مصاحبه و دعوت به در خانه ماندن مردم توسط چهره های شناخته شده و محبوب شهر و افرادی که به ناچار جهت رفاه حال شهروندان بیرون از خانه مشغول به خدمت رسانی هستند، آموزش و سرگرمی (پیشگیری و بهداشت روانی خانواده، بازی های خانوادگی و..) از بخش های مربوط به شرایط حال حاضر جامعه یاد کرد و افزود علاوه بر این،  قسمت هایی مانند مسابقات و چالش ها به عنوان محتوای تعاملی این جشنواره مجازی به حساب می آیند.
مسابقه سبزه نوروز، استعدادیابی و بازیگری، آشپزی غذاهای محلی نجف آباد، مسابقه کتابخوانی  و .. از جمله موارد تعاملی این جشنواره مجازی هستند که مغزي ضمن تشریح آن افزود محتوای این موارد از طریق شبکه های مجازی و صفحه های پر مخاطب نجف آباد انتشار و تمامی شهروندان می توانند در این جشنواره مجازی شرکت کرده و ضمن استفاده از مباحث آموزشی و پیشگیرانه، تقویت فضای مفرح و با نشاط نوروزی در خانه، شانس خود را در رقابت و مسابقات این جشنواره  امتحان نمایند.
#درخانهمیمانیم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.