امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بی انصافی است که تلاش ها را نبینیم

رییس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد مجموع عملکرد دستگاه‌های مسئول شهرستان در مبارزه با کرونا را با وجود برخی نواقص و کمبودها قابل قبول دانست و در نشست خبری کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا گفت: با مشارکت مثلث طلایی کادر درمانی، مردم و مسئولان شاهد بروز حماسه‌ای از هم‌دلی هستیم و بی‌انصافی است اگر تلاش‌های صورت گرفته را نادیده بگیریم.

عیدی محمد طرقی گفت: اوج بی انصافی است که تلاش های شبانه روزی بسیاری از مسئولان شهر را نبینیم و بگوییم که فلانی و فلانی خواب هستند. نمی توانم ببینم مسئولی پنج شب در محل کارش خوابیده باشد یا تمام #تعطیلات نوروز را سر کار حاضر شده باشد و من از این عملکرد دفاع نکنم.

طرقی بیان داشت: با همراهی مردم و تلاش دستگاه های مختلف، روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین امسال، خلوت ترین روزهای تاریخ نجف آباد بودند و امیدواریم این همکاری در آینده نیز ادامه داشته باشد.

تاکید بر نیاز کشور به هم‌دلی و وحدت آخرین مطلبی بود که طرقی با تشریح آن اعلام داشت: در کنار مجموعه اقدامات نوروزی شهرداری مانند زیباسازی فضای شهر، رنگ آمیزی جداول، بهسازی دیوارهای قدیمی و معابر و رونمایی از المان‌های مختلف، نزدیک به بیست پروژه شاخص نیز برای عملیاتی شدن در سال جاری آماده شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.