امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

در انتهای شب / مدیریت شهری در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا / 21

محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در نشست خبری کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ۱۴ فروردین ماه ابرازداشت:
 از ابتدای شروع بحران کرونا  در شهر تا به امروز نزدیک به ۷۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای گند زدایی از مناطق پنجگانه ناوگان حمل و نقل عمومی و اماکنی همچون کشتارگاه پایانه مسافربری و مکان‌های عمومی استفاده شده است، در این روند 5 گروه در مناطق مختلف شهری در دو شیفت صبح و بعد از ظهر معابر اصلی و پرتردد مانند بازار پمپ بنزین ها عابربانکها سرویس های بهداشتی و همچنین سه گروه شبانه برای جلوگیری از تاثیر سوء بر شهروندان و مغازه‌ها از نیمه شب تا بامداد طبق برنامه مشخص و بلوک بندی مناطق شهری را ضدعفونی و گندزدایی می نمایند.

 شامگاه شنبه تا بامداد17فروردین ماه ، عملیات شبانه ضدعفونی و گندزدایی در مسیرها و خیابانهای منطقه چهار (یزدانشهر) نظیر خیابان مطهری، بلوار شورا، بلوار انقلاب، بلوار شهدا و منطقه مرکزی نجف آباد نظیر بازار، فردوسی، مطهری، میرداماد، باغ ملی  و .... برعلیه ویروس کرونا صورت پذیرفت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.