امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با امام جمعه منطقه سه (ویلاشهر)

به گزارش پایگاه خبری شهرداری نجف آبادشنبه 13 اردیبهشت ماه محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد  با حجت الاسلام عبدالرسول محمدی امام جمعه ویلاشهر در دفتر ایشان دیداری بعمل آورد .

در این دیدار مهندس پزشکی  ریاست شورای اسلامی شهرستان ، مهندس حجتی خزانه دارشورای اسلامی شهر، مرادی مدیرمنطقه سه و رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل حضور داشتتند و در خصوص  مباحث فرهنگی و مشارکت مدیریت شهری ، اقدامات انجام شده در منطقه سه شهرداری (نظیر بلوار باهنر، میدان آیت ا.. حجت نجف آبادی ،دسترسی به بلوار دانشگاه از کمربندی، روشنایی بلوار َآزادگان، مباحث نوروز و زیباسازی، المانهای نوروزی، رنگ آمیزی، گلکاری، رفت و روب و..) برنامه ریزی پیرامون مسائل سطح منطقه و مسائل فرهنگی و برنامه های آینده بحث و تبادل نظر گردید.

حجت الاسلام محمدی در این دیدار از زحمات شهرداری در حوزه های عمرانی ، زیباسازی و موارد نوروزو همچنین مباحث ضدعفونی و گندزدایی در سطح منطقه برعلیه بیماری کرونا تقدیر و تشکر نمود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.