امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،  سه شنبه 7 مردادماه 1399، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد و مهندس احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی دیداری با دکتر علی محمد هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بعمل آوردند.
این جلسه پیرامون مسیر کوچه باغ زندگی و مبحث آزادی سازی انتهای مسیر و قرار گرفتن زمین هلال احمر در آن برگزار شد.

دکتر هاشمی، نجف آباد را یکی از نقاط مهم هلال احمر استان نام برد و مجموعه فرهنگی فعال آنرا در استان کم نظیر دانست و عنوان داشت نجف آباد یکی از مراکز پشتیبانی و خدمات دهی به استان در حوادث محسوب می شود.
در این جلسه مقرر گردید مکاتبات لازم با تهران صورت پذیرد و نسبت به آزاد سازی این مسیر اقدامات لازم لحاظ گردد.
شایان ذکر است  ابتدای این مسیر هفت کیلومتری از محدوده موسوم به «هفت لتی» به عنوان محل ورود آب به شهر و نمادی از حیات و تولد شروع شده و بعد از عبور از باغات جنوب شهر و جاذبه‌های طبیعی و جدید، به گلزار شهدا ختم خواهد شد.
بازسازی نمونه‌ای از برج‌های تاریخی کبوترخانه، برکه آب، فضاهای اداری، فرهنگی و تجاری، سرویس بهداشتی، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و دسترسی‌های محلی به عنوان بخش‌های شاخص این مسیر هستند و این مجموعه گردشگری شاخص که المان‌های متعددی در آن ایجاد خواهد شد و چهار منطقه شهر نجف‌آباد را در بر خواهد گرفت، به جاذبه‌ای استانی و کشوری تبدیل خواهد شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.