امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گذری بر بهار آسفالت در منطقه چهار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، در تاریخ یکم مهرماه 1399،  عملیات روکش آسفالت آخرین فاز شهرک امام علی  واقع درمنطقه چهارشهری ( منطقه 4 شهری)  پیگری و عملیاتی گردید .
در این فرآیند مهستانهای 2 الی 12 که عملیات زیرسازی و تسطیح آنها انجام شده بود به  مساحت 10500 مترمربع با 1235 تن آسفالت تا دوروز آتی روکش می گردند.

در بهار آسفالت ، شهرک امام علی به فازهای یک، سه ، پنج و هفت (دربخش گلستانها) و فازهای دو، چهار، شش و هشت (در بخش مهستانها) تقسیم بندی شد و مساحتی قریب به 96000 مترمربع شاهد روکش آسفالت بود.
در بهار آسفالت  بلوار 22000 مترمربعی امام رضا و همچنین بلوارهای خیام، طالقانی، منتظری و توحید جمعاً به مساحت 28800 مترمربع واقع در منطقه 4 شهری(یزدانشهر) نیز شاهد روکش آسفالت بودند.
برنامه آتی آسفالت بلوار شاهد به مساحت 5600 مترمربع، لاین دیگر بلوار انقلاب به مساحت 10800 مترمربع و قسمتی از بلوار مطهری به مساحت 7200 مربع در یزدانشهر خواهد بود.
شایان ذکر است شهروندان می توانند با تماس تلفنی با سامانه 137 آدرس کوچه و خیابانهایی که نیاز به چاله گیری دارند را اعلام نموده تا اقدام گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.