امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شهردار نجف آباد بمناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آتش‌نشانان پر تلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح می‌باشد.
روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است که در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می شود.
به همین مناسبت هفتم مهرماه به نام «آتش نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است تا روزی باشد در جهت قدردانی از جهادگران میدان حوادث و روز تجلیل از فرشتگانی که با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند، فرشته های نجاتی که آتش عشق خدمت به خَلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.
اینجانب به نیابت از مجموعه مدیریت شهری نجف آباد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان خدوم و زحمتکش شهرداری نجف آباد، که با از خود گذشتگی و ایثارِ جان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب‌دیدگان تلاش کرده‌اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم عزیزمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند، این روز را تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش‌نشانان از خداوند متعال خواستارم.

محمد مغزی نجف آبادی _ شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.