امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام تبریک شهردار نجف آباد به مناسبت روز نیروی انتظامی

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارها و سربلندی‌هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلابی این مرز و بوم رقم خورده است.
 بی تردید در این میان بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین مرهون تلاش‌های مخلصانه، مؤمنانه و بی‌دریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم و ارزش‌های این انقلاب نهاده و در این مسیر لباس سبز خدمت و ایثار را در بر کردند.
جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه »، عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید.
 از همین‌رو فرارسیدن هفته ناجا، فرصت مغتنمی است که اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین نظم و امنیت پایدار- که به فرموده رسول اکرم (ص) یکی از دو نعمت ناشناخته نزد بشر است- به آحاد ملت شریف ایران اسلامی معرفی و بازنمایی شده و از زحمات شبانه‌روزی جان برکفان این نیروی انقلابی و ولایتمدار تقدیر و تشکر به عمل آید.
اینجانب به نمایندگی از مدیریت شهری نجف آباد ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد و همچنین عزیزان خدوم این نیرو در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط حاصل فعالیت‌های جان بر کفان نیروی انتظامی باشد.
امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و مؤید باشید.

محمد مغزی نجف آبادی_شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.