امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید معاون وزیر از باغ شهر صفوی / کلیپ

 صبح پنج شنبه۱۰مهرماه ۹۹، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از امکانات و پتانسیل های گردشگری نجف آباد بازدید کرد.
در این بازدید که به میزبانی شهرداری نجف آباد صورت پذیرفت دکتر فریدون اله یاری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و جمعی از مسئولی شهری و شهرستان نیز حضور داشتند ، پس از تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ شهداء، اماکنی چون برج های دوقلو صفا، موزه تاریخ و مفاخر نجف آباد (خانه تاریخی کبیرزاده)،موزه مردم شناسی نجف آباد( خانه تاریخی مهرپرور)، مسیر گردشگری کوچه باغ زندگی، مجموعه تاریخی گردشگری هفت برج خارون و پردیس خارون مورد معرفی قرار گرفت.

افتتاح رسمی و آغاز عملیات مرمت و بهسازی مجموعه تاریخی گردشگری برج های دو قلو صفااز ویژه برنامه های این بازدید بود که توسط شهرداری نجف آباد تملک و پروژه آن در مرحله پژوهش و گذران بخش مطالعاتی پیش از مرمت است.
در ادامه بازدید از پردیس خارون و در سالن همایش های شهرداری نجف آباد طی مراسمی از طرح نشان شهری نجف آباد (برندینگ گردشگری) با عنوان "نجف آباد؛ باغ شهر صفوی" رونمایی شد.

لینک آپارات :https://www.aparat.com/najafabadm



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.