امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با نمایندگان مراکز بازپروری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 19 مهرماه 99، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در دفتر خویش  میزبان جلسه با نمایندگان مراکز بازپروری ترک اعتیاد نجف آباد بود.
در این جلسه که رضایی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری نیز حضور داشت ، میهمانان از شهردار درخصوص  اقدامات صورت پذیرفته و برگزاری این جلسه تقدیرو تشکر نمودند و پیرامون اقدامات و فعالیتهای مراکز بازپروری و روند فعالیت آنها و گرفتاری فرد در معضل اعتیاد توضیحاتی ارایه نمودند.

مغزی نجف آبادی نیز عنوان داشت یکی از اتفاقات خوبی که توسط مراکز مردم نهاد انجام شده و باری از دوش ادارات مرتبط برداشته فعالیت این مراکز است که تجربه موفقی در کشور و خصوصاً نجف آباد داشته است.
وی اهمیت فعالیت این مراکز را با توجه به شیوع کرونا دوچندان عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد پس از رفع معضل کرونا، شاهد برگزاری نمایشگاه های فصلی و کارگاه های آموزشی آسیب های اجتماعی با هماهنگی کارشناسان در جهت آگاهی و اطلاع رسانی به شهروندان باشیم. 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.