امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بهسازی ورودی غربی نجف‌آباد / فیلم

معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد گفت: با پایان مطالعات و طی مراحل قانونی ورودی غرب نجف آباد و با توجه به فعالیت شهرک صنعتی شماره یک نجف‌آباد در این محدوده و قرار گرفتن مسیر اصلی مواصلاتی غرب استان ، ترافیک این مسیر پر تردد به دو باند رفت و برگشت ایجاد شده منتقل گردید  و هم اکنون  مبحث محوطه سازی و اجرای المان میدان نجف اشرف دردستورکار قرار گرفته است.

مهندس مهدی فاضل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد گفت  بهسازی ورودی غرب نجف‌آباد نمادی از ایوان حرم حضرت علی (ع) در نجف اشرف می باشد و  به نوعی نمادی از تاریخچه تشکیل شهر نجف‌آباد و خواهرخواندگی سال‌های اخیر این شهر با نجف‌اشرف محسوب می‌شود که برای این میدان یک المان 35 متری طراحی شده است.
وی عنوان داشت نمای المان از کاشی فیروزه ای و جی فارسی  می باشدکه مبحث فوندانسیون المان اجرایی شده است و با اجرای آبنما، پیاده روسازی، اجرای جداول داخل محوطه 16000 متری میدان با جزیره های آن بر زیبایی ورودی غرب نجف آباد افزوده خواهد شد.

لینک آپارات :https://www.aparat.com/najafabadm



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.