امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شهردار نجف آباد بمناسبت هفته بسیج

بسمه تعالی
بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
بسیج حاصل بصیرت ،دور اندیشی وهوشمندی رهبربزرگ ومعمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد و ریشه درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند وپرقدرت تبدیل شده است.
حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.
بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم ، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است . بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی ، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم می باشد . تفکر بسیجی از قداست ، نیت اوست که جوشان ، بالنده و ساری در دلهای مشتاق و مومن مردم جریان دارد . خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی همه را مجذوب خود می کرد.
اینجانب بعنوان خادم مردم و یک بسیجی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت ، خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران گرامی بخصوص همشهریان فهیم نجف آبادی ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله) وخدمت به مردم شریف ایران زمین را از ایزد منان مسئلت دارم .

محمد مغزی نجف آبادی _ شهردار نجف آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.