امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
استانداراصفهان:

ایجاد تفکر و نگرش بسیجی مدیران استان به عنوان یک اصل

استاندار اصفهان اظهار داشت:تفکر ونگرش بسیجی باید در مدیران استان به عنوان یک اصل نهادینه شود و همواره استمرار داشته باشد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی واموربین الملل استانداری اصفهان، دکترعباس رضایی روز چهارشنبه در جلسه گرامیداشت هفته بسیج در محل سالن اجتماعات استانداری اصفهان و وبینار برگزار شد افزود: از جمله نهادهایی که در این ارتباط تلاش می‌کند بسیج است که با کمک‌های مومنانه، کنترل ترددها، آموزش و طرح بزرگ بسیج محله محور موثر ظاهر شده است.

وی اضافه کرد: در این ایام هیچ عنصری به غیر از همدلی و هماهنگی و امید برای مقابله با ویروس کرونا مفیدو راهگشا واقع نمی شود.
رضایی با بیان اینکه کوبیدن بر طبل ناامیدی بزرگترین گناه در زمان حاضر به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد:هر حزب یا جناحی که انتقادی دارد باید آن انتقاد توأم با ارائه راه حل باشد.
وی تصریح کرد: اکنون باید امید و دوری از ناامیدی را سرفصل فعالیت های خود قرار و به ویژه خودباوری وامیدواری را در بین شهروندان و به ویژه نسل جوان اشاعه دهیم.
مدیرارشد استان افزود: تفکرونگرش بسیجی باید در مدیران استان به عنوان یک اصل نهادینه شود و همواره استمرارداشته باشد.

استاندار اصفهان تفکربسیجی را تفکر دفاع از سیستم ذکرو اضافه کرد: بر همین اساس باید مدیران تمهیداتی بیندیشند که در زمان بحران دستگاه زیر مجموعه آن ها کمترین آسیب را ببیند.
رضایی اظهارداشت: علاوه بر آن به روز بودن و همراهی با کاروان علم برای دستیابی به پیشرفت بیشتر از جمله مقوله های مهم در روزگار فعلی به شمار می رود که باید جدی گرفته شود.
وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا این روزها افتتاح ها و بهره برداری از طرح های مختلف به صورت غریبانه صورت می‌پذیرد، افزود: برای مثال آزادراه شرق اصفهان با وجود این که انعکاس خبری خوبی داشت اما آن طور که باید و شاید برای مردم تبیین نشد.
استاندار اصفهان ادامه داد: چنین شرایطی برای برخی طرح‌های بسیج که از سوی این نهاد افتتاح شد وجود داشت و به صورت غریبانه به بهره برداری رسید.
 جلسه گرامیداشت هفته بسیج که هر ساله به صورت صبحگاه مشترک در یگان های این نهاد برگزارمی‌شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت محدودتر در سالن جلسات استانداری اصفهان و با حضور شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی و سپاه صاحب الزمان (عج)استان
اصفهان و بسیج برگزار شد.
۳۰آبان تاپنجم آذر در تقویم ملی به عنوان هفته و پنجم آذر به عنوان روز بسیج نامگذاری شده است‌.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.