امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
تجلیل از فعالین عرصه کتاب و کتابداری در نجف آباد/ پنج شنبه ۲۹ آبان ۹۹

توسعه کمی و کیفی فرهنگسراهای نجف‌آباد

رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: هم‌زمان با ادامۀ ساخت و ساز در فرهنگسرای کوثر منطقه4، فرهنگسرای آیت‌الله عالم نیز با زیربنای 1200متر مربع در 3طبقه در منطقۀ5 شهر نجف‌آباد در حال ساخت است و به زودی هم ساخت فرهنگسرای منطقۀ3 نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

مهندس سید‌محمد‌ابراهیم احمدی در نشست تجیلی از فعالان کتابخانه‌ها و کتابداران نجف‌آباد اعلام کرد: در فرهنگسرای آیت‌الله عالم نجف آبادی ، قسمت زیرزمین به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی اختصاص داده خواهد شد و از بقیۀ طبقات برای فضای کتابخانه‌ای و دیگر برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌شود.
احمدی از افتتاح خانه تاریخی کبیرزاده در ماه‌های اخیر گفت و با اشاره به بهسازی و نوسازی خانه‌های شهیدان حجتی و مرحوم آیت‌الله آیت نجف‌آبادی به عنوان خانه‌های ایثار و علم این شهر ادامه داد: در موضوع ورزش نیز احداث مجموعه ورزشی های روباز در سطح مناطق 5گانه در دستور کار قرار گرفته که اولین مجموعۀ آن چندی پیش در منطقه1 و در نزدیکی شهرشادی نجف‌آباد با حضور دکتر جمالی نژاد معاون محترم وزیرکشور، به طور رسمی افتتاح شده است.
معاون شهردار نجف‌آباد در پایان صحبت‌های خود گفت: از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده در سازمان، می‌توان به ایجاد مجموعه «باغ‌بهشت» در بخشی از فضای باغ‌بانوان اشاره کرد که فاز اول آن که مسائل آموزشی را در بر می‌گیرد، در حال اجرا و تکمیل است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.