امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازید پاییزی9999

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، نهم آذرماه 99، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد طبق رویه گذشته دربازدید از زیر مجموعه های شهرداری ، از شهرداری منطقه 4(یزدانشهر) در جهت ارزیابی نحوه عملکرد و ارایه خدمات به شهروندان دیدار کرد.

در ادامه  از خانه عالم( که متعلق به عالم مشهور دین آیت الله آیت بود  و دارای دو حیاط مستطیل و مربع شکل می باشد ، این خانه میزبان جلسات مشروطه بوده است و در جهت موزه علم و تجمع و میزبانی نشستهای علمی و آموزشی تملک شده است)  و خانه ایثار( متعلق به خانواده چهاربردارشهید سرافراز حجتی و دو شهید این خانواده بوده است و دارای اهمیت فرهنگی و اجتماعی ویژه ای است ، زمین این خانه مستطیل شکل بوده و بعنوان خانه ایثار تملک شده است ) بازدید نمود و از روند  مراحل بهسازی و بازسازی آنها دیدار کرد.
در این بازدید علاوه برمعاون امورزیر بنایی وحمل و نقل شهری و جمعی از مدیران ستادی شهرداری ، مهندس احمدرضا جعفرزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد نیز حضور یافت. 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.