امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسـه هیئت اُمنــای آرامستان نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنجشنبه 13 آذرماه 1399، تالارفرزانگان _مرکز همایش های شهرداری میزبان  جلسه هیئت اُمنای آرامستان نجف آباد بود.
در این جلسه توسط مسئولین گزارش کاملی از وضعیت گلزار شهدا و آرامستانهای  نجف آباد و آمار افزاینده متوفی و اقدامات انجام شده  ارایه گردید و بر نظارت بیشتر بر آرامستانهای شهر تاکید شد.

در ادامه مواردی توسط اعضا مطرح شد و پیرامون آن بحث و تبادل نظر و مصوبات لازم جهت موارد زیر حاصل گردید.  
از جمله: اختصاص قطعه ویژه جهت خاکسپاری نوزادان و شیرخوارگان سنین کمتر از 2سال در ارامستان جدید،  تحقیق و بررسی جهت خرید بیل مکانیکی مناسب حفر قبور، تعیین هزینه خاکسپاری در قطعات فرهیختگان، هنرمندان، علما با همان هزینه معمول،  تاکید بر حفر 3 طبقه قبور در همه قطعات،  خرید تابوت های جدید مورد نیاز، بررسی هزینه های مترتب حفر قبور و سنگ قبور و نحوه مدیریت و اجرای آن، بحت و تبادل نطر پیرامون توسعه سردخانه متوفیات به مقدار مورد نیاز،در ادامه نامه های درخواستی مردمی نیز در این جلسه مطرح و مورد بررسی و تبادل نظر و تصویب قرار گرفتند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.