امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

۷ کارگاه واحد امانی در منظر شهردار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه۳۰ آذرماه ۹۹، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در ادامه بازدید از مناطق و زیرمجموعه های شهرداری، از واحد امانی معاونت امورزیربنایی و حمل و شهری شهرداری بازدیدی بعمل آورد.

محمد حسن آسیابانی نایب رییس شورای اسلامی شهر، مهندس مهدی فاضل معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری ، ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به اتفاق شهردار نجف آباد از نزدیک فعالیت این واحد و فعالیتهای آنرا را مورد بازدید قراردادند و شنوای توضیحات مدیر این واحد نیز بودند که در ادامه نیز پرسنل واحد نیز سخنان و نظرات خویش را مطرح نمودند.

در واحد امانی شهرداری نجف آباد بیشتر تخصص های مورد نیاز جهت مدیریت فعالیت های عمرانی مانند بنایی،جوشکاری،سنگ تراشی،واحد برق،آسفالت و لکه گیری معابر و ساخت قطعات بتونی به صورت یک مجموعه قوی فعالیت خود را تقویت و گسترش خوبی داده است.
واحد امانی شامل کارگاه های عملیاتی شامل : کارگاه المان سازی، کارگاه سنگ تراشی،کارگاه جوشکاری، کارگاه ترافیک ، کارگاه بتن ریزی و آرماتور بندی، کارگاه نقاشی و کارگاه های عمرانی می باشد.
در حوزه عمرانی بنا به موارد خاص ارجاعی که  محدودیت زمانی دارند ، بصورت آنی و عملیاتی فعالیتها و خدمات صورت می گیرد مانند اصلاح و نصب دریچه های معیوب و مفقود شده سطح شهر، اصلاح پلهای معابر، تعمیر و نصب جداول و ...
طی سال های اخیر نصب المان های شهری در مناسبت های مختلف به ویژه ایام نوروز با استقبال بسیار خوب شهروندان و گردشگران نوروزی مواجه شده که در این میان واحد امانی نقش اصلی در طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری دهها المان را داشته است ودر حال حاضر واحد امانی در حال ساخت دو المان جدید بمناسب بهار1400 می باشد و اصلاح و تعمیر ده المان دیگر را نیز در دستور کار دارد.

از دیگر فعالیتهای این واحد در حوزه ترافیک است که با توجه به هزینه های بالای تابلوهای ترافیکی مبحث اصلاح و بازسازی ، نصب برچسبهای تابلوها و نصب مجدد آنها که در موارد متعدد  دچار سانحه و عیب می شوند را عملیاتی می کند.
یکی از کارهای شاخص کارگاه ترافیک واحد امانی: طراحی ، ساخت ، رنگ آمیزی و نصب پایه های دوربینهای ترافیکی در سطح شهر با استفاده از ظرفیتها و امکانات و همچنین اهتمام و زحمات پرسنل این واحد بوده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.