امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری اعلام کرد

فضاسازی شهرداری نجف‌آباد برای چهارمناسبت / کلیپ

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه، سالگرد شهادت شهید سلیمانی، ۹دی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، مجموعه‌ای از اقدامات در راستای فضاسازی متفاوت در سطح شهر انجام گرفته است.

ابراهیم رضایی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری اعلام کرد: خاموش کردن ریسه‌های سطح شهر، جایگزینی پرچم‌ها و پارچه‌های رنگی با پرچم‌های مناسبتی، طراحی و چاپ و نصب بیش از ۳۵بنر اندازه بزرگ با موضوعات مرتبط با این ایام و همکاری با هیات‌های مذهبی مختلف برای برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف، از جمله این اقدامات هستند.
رضایی از تهیه و پخش تدریجی کلیپ‌های مختلف در فضای مجازی به عنوان دیگر اقدام انجام شده نام برد و افزود: با همکاری یادمان شهدای نجف‌آباد نیز تعدادی پوستر با تصاویری از شهیدان احمد کاظمی، محسن حججی، قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس طراحی و چاپ شده که به تدریج توزیع خواهند شد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری برای گرامیداشت ایام فاطمیه در دو مقطع زمانی مطابق با رویه هر ساله مقام معظم رهبری(مدظله)، خاطر نشان کرد: از تمامی شهروندان و هیات‌های مذهبی تقاضا داریم در اجرای ویژه برنامه‌های خود، هماهنگی لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشند تا کوچک‌ترین مشکلی در موضوعاتی مانند سدمعبر یا نازیبا شدن معابر ایجاد نشود و هم‌زمان بتوانند ازهمکاری و مساعدت شهرداری نیز بهره‌مند گردند.

لینک آپارات :https://www.aparat.com/najafabadm



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.