امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مسائل آب و فاضلاب روی میز پارلمان شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه 15 دیماه 1399، جلسه رسمی 191 شورای اسلامی شهر میزبان مهندس مجتبی راعی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان ، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد و جوادکاظمی مدیرامور آب و فاضلاب نجف آباد بود.


موضوع این جلسه گفتگو در مسائل و مشکلات آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد و بحث و بررسی این موضوع از زوایای مختلف عنوان شد.
در این جلسه همدلی و وفاق همه مسئولین در جهت انجام کامل پروژه آب و فاضلاب  نجف آباد مورد تاکید قرار گرفت و ترغیب و مساعدت شهروندان در جهت خرید انشعابات نیز مطرح شد.
کاظمی عنوان داشت تاکنون 260 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب شهری عملیاتی شده است و حدود 500 کیلومتر دیگر لوله گذاری چیزی در حدود دوسوم باقی مانده است که هزینه تکمیل پروژه فاضلاب شهری را 500میلیارد تومان در حال حاضر بیان داشت.

مدیرامور آب و فاضلاب نجف آباد از واگذاری15000انشعاب خبر داد و عنوان داشت 1686 انشعاب در مرکز شهر و1600 مورد در یزدانشهر آماده واگذاری می باشد.
کاظمی ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب نجف آباد را 100لیتر پساب در ثانیه عنوان داشت که درحال حاضر 30 لیتر در ثانیه خروجی دارد و در ادامه عنوان داشت یکی از مهمترین راهکارهای کاهش فشار اقتصادی برمردم را فروش مازاد پساب به صنایعی مانند ذوب آهن عنوان داشت که اجرای پروژه فاضلاب را تسریع می بخشد.
مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد دغدغه های مدیریت شهری  درخصوص ترمیم ترانشه ها و لزوم دقت در آن  را عنوان داشت و کیفیت پساب تولیدی را نیز مطرح نمود .

شهردار نجف آباد رعایت زمان مجوزات حفاری و ترمیم ترانشه های و بالطبع مراعات حقوق مردم با عنایت به نزدیکی نوروز را عنوان داشت.
فرماندار و پارلمان شهری نیز براجرای هرچه سریعتر پروژه فاضلاب شهری صحه گذاشتند و ایجاد راهکارهای ترغیبی و مشارکت بخش خصوصی و دریافت کمک ها و اعانات دولتی را تاکید نمودند. 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.