امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

سومین شورای فرهنگ عمومی میزبان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد سه شنبه ۱۶ دیماه، در دفتر نماینده ولی فقیه در نجف آباد، سومین جلسه  شورای فرهنگ عمومی در سال 99 با حضور حجت الاسلام و المسلمین معتمدی تشکیل شد .
در ابتدای جلسه پس از تلاوت قرآن ، حجت الاسلام والمسلمین حسناتی امام جمعه ورییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد ضمن خیر مقدم به حاضرین  و عرض تسلیت  به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه ، از برکات زندگی و شهادت سردار دلها در ایران و جهان مطالبی ارائه نمود و از خداوند متعال خواست که ان شالله پیرو راه و هدف این بزرگ مرد باشیم .

 در ادامه  با ارائه صحبتهایی راجع به  شورای فرهنگ عمومی افزود : شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این سالها روند خوبی داشته و با  برنامه های تدوین شده به لطف خداوند باعث برکات خوب و ماندگاری در شهرستان گردیده است و از تشکیل کارگروه ها  و زیر مجموعه های فرهنگی در شهر خبر دادند که خواستند با جدیت برنامه های خود را پیگیری نمایند.
امام جمعه نجف آباد از شهردار و مدیریت شهری نجف آباد بخاطر اقدامات و ایجاد زیرساختهای فرهنگی در شهر و تعاملات با نهادهای مردمی و هیئات مذهبی کمال تشکر خویش را ابراز و بیان داشت اتفاق خوبی است که شهردار محترم در برنامه ریزیها و اقداماتی که در سطح شهر انجام می دهند مقوله فرهنگ را اولویت قرار می دهند و از مسئولین شهرستان خواست کارهای فرهنگی را بیشتر به مردم بسپارند.

محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهر پیرامون مباحث فرهنگی از لحاظ زیرساختی و هم از لحاظ برنامه های اجرایی و همراهی با دیگر ادارات و نهادهای مردمی و هیئات به ویژه ایجادپردیس سینمایی در نجف آباد و فعالیت‌ها و جلساتی که تهران با با دکتر حیدری خلیلی معاون سازمان سینمایی کشور داشتند مواردی را بیان داشت.
 شهردار نجف آباد ضمن ارایه گزارشی از فالیتهای شهرداری در حوزه های فرهنگی  بر تعاملات بین شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود اخذ مجوز رسمی ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خارون نجف آباد از هیات نظارت بر مطبوعات  و نیز انعقاد تفاهم نامه پردیس سینمایی امید در نجف آباد با سازمان امور سینمایی کشور از جمله مواردی است که پیگیریها و تعاملات خوب فی مابین شهرداری و اداره فرهنگ و ارساد اسلامی به نتیجه رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نجف آباد را شهری شاخص در مباحث فرهنگی دانست، وجود شهدای گران قدری همچون شهید احمد کاظمی و شهید محسن حججی و  ۲۵۰۰ شهید شهرستان باعث برکات زیادی برای شهرستان و کشور شده است که به لطف خدا آثارآن در جامعه گویا و نمایان است و می تواند در توسعه و شکوفایی بیشتر فرهنگ شهر تاثیر ویژه ای داشته باشد
وی وجود همدلی و فاق بین  ادارات در نجف آباد را  از برکات وجود امام جمعه نجف آباد دانست و تاکید کرد که این همدلی و همیاری ثمره اش می شود اتفاقات خوب فرهنگی در سطح شهرستان که الحمدالله با حضور شهردار پیگیر و فرهنگ دوست این شهر انجام شاهد پروژه های عظیم فرهنگی در شهر هستیم و در ادامه ایشان نیز توضیحاتی  خصوص جلسات متعدد پیرامون وضعیت سینمایی شهر و  امضای تفاهم نامه ساخت پردیس سینمایی در نجف آباد مواردی را بیان داشت.
معتمدی در ادامه : پیگیریهای شهردار نجف آباد درخصوص برگزاری جلسه  و امضای تفاهم نامه و تسهیلات بلاعوض پیرامون مجموعه سینمای امید را قابل تقدیر دانست و وجود ایشان را غنیمتی برای شهر برشمرد  و روزهای خوبی را برای شهر نجف آباد با این زحمات  متصور شد.
گفتنی است در پایان برنامه از ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون  با اهدای لوح سپاس به خاطر کسب رتبه برتر در جشنواره شهید مدرس قدردانی شد .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.