امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مجموعه فرهنگی هنری فرهنگ سازان معاصر نجف آباد

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به شهرستان نجف آباد که روز سه شنبه 16 دی ماه انجام شد ؛ از مجموعه فرهنگی هنری فرهنگ سازان معاصر بازدید نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد ، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری " فرهنگ سازان معاصر " با بیان اینکه موسسات فرهنگی هنری به عنوان ارکان اساسی یک جامعه به شمار می روند گفت : ظرفیت های موسسات فرهنگی هنری در راستای اعتلا و پیشبرد فرهنگ و هنر شهرستان بسیار حائز اهمیت است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  ضمن بازدید از مجموعه دفتر هفته نامه فرهنگی اقتصادی "دیباگران "هماهنگی فرهنگی و اطلاع رسانی زنجیره ای و پوشش اخبار شهرستان را از مولفه های مهم این حوزه دانست و اظهار کرد انعکاس تلاش ها و خدمات مسئولین کشور طبق قوانین و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله اقداماتی است که باید مد نظر قرار بگیرد.

وی در خصوص تبدیل وضعیت انتشار نشریه و حوزه مرتبط با آن مطالبی را عنوان نمود و تصریح کرد ایجاد ستونی در نشریات به منظور آشنا نمودن نوجوانان و جوانان با سیره و معارف اهل بیت ( علیهم السلام ) به خصوص  حضرت مهدی ( عج الله تعالی ) را از جمله مواردی  است که باید به آن اهتمام و توجه  ویژه شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد این مجموعه با همراهی دستگاه‌های موثر در ارائه برنامه های فرهنگی و هنری  و استفاده همه جانبه از ظرفیت های شهرستان و انسجام بخشی باید با یکدیگر بتواند در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد .

در  این دیدار محمد مغزی شهردار نجف آباد آمادگی خود را جهت حمایت همه جانبه از کسانی که دغدغه ارتقاء فرهنگ شهروندی را دارند اعلام نمود و گفت: مجموعه شهری از هیچ تلاشی در جهت اعتلای فرهنگ شهروندی دریغ نخواهد نمود .

  دراین دیدار که سید حسن لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد نیرحضور داشت ؛  احمد شریعتی مدیر مسئول مجموعه فرهنگی هنری به بیان دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و مسائل حوزه کاری خود پرداخت .

خاطرنشان می‌شود : مجموعه فرهنگی هنری فرهنگ سازان معاصر یکی از مجموعه های فعال و پرتوان شهرستان در حوزه های نمایش ، موسیقی ، خوشنویسی ، سینمایی و مطبوعات می باشد و هفته نامه فرهنگی اقتصادی " دیباگران " یکی از نشریات این مجموعه است که سه شنبه های هر هفته چاپ می شود . 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.