امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با انجمن خیریه دیابت جنان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه ۲۹ دیماه ۹۹، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در دفتر خویش میزان جمعی از اعضای هیئت مدیره انجمن خیریه دیابت جنان بود.
در این دیدار اعضای هیئت مدیره از فعالیتهای مدیریت شهری و خدمات آن در سطح شهر و همراهی آن با خیریه های شهر با اهدای لوح سپاس ، تقدیر و تشکر نمودند.

انجمن خیریه دیابت جنان در تیرماه ۱۳۹۲ و به یاد مرحومه حاجیه خانم طاهره ابراهیم که در سن ۵۱ سالگی در اثر دیابت فوت کردند تاسیس شده و با کمک های مردمی و خیرین اداره می‌شود.
این انجمن از سال1392 و با شماره ثبت 289 در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی  به صورت NJO(سازمان مردم نهاد) با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از بیماران دیابتی و به طور خاص کودکان مبتلا بـه دیابت و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است.
جنان در طـول فعـالیت خود بـا بهره‌گیری از کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت های چشمگیری در حوزه های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته است.
وظایف واحد مددکاری انجمن دیابت جنان شامل این موارد است  : شناسایی بیماران نیازمند خدمات حمایتی و مددکاری،  بررسی مشکلات مالی و بیمه بیماران و افزایش آگاهی بیمار نسبت به بیمه ، ارائه خدمات مشاوره ای به بیمار و خانواده اش جهت حمایت های  درمانی ، کنترل مراجعات  بیماردیابتی به بخش مراقبت وارجاع بیمار دیابتی به واحد مراقبت ، ارائه خدمات در بخش دارو  و  درمان به بیماران نیازمند که شامل پرداخت همه یا بخشی از هزینه ها  ( هزینه های دارویی ، هزینه انسولین ، هزینه آزمایشات ، ویزیت پزشکان متخصص ، هزینه بستری ، درمان زخم پا، عمل چشم ، نوار واکو قلب ، تست ورزش ، فیزیوتراپی ، سونوگرافی ، ام.آر.آی و... ) ، ارائه خدمات در بخش تجهیزات پزشکی (سرسوزن، سرنگ، دستگاه گلوکومتر، دستگاه فشار خون، تهیه عینک ) ، اهدا انسولین، اهدا سبد کالا به مددجویان نیازمند، اهدا کارت نان جو ماهیانه، اهدا لوازم التحریر قبل از شروع سال تحصیلی ، ثبت خدمات ارائه شده به مددجو در سیستم مددکاری و...


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.