امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گذری بر عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی / بهمن ماه ۹۹

رسیدگی به ۷۷آتش‌سوزی و حادثه در بهمن۹۹
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف‌آباد گفت: در بهمن ماه امسال، پرسنل ایستگاه‌های پنج‌گانه سازمان به هفتاد و هفت مورد آتش‌سوزی و حادثه در نقاط مختلف شهر رسیدگی کردند که در این میان سهم آتش‌سوزی‌ها ۲۶مورد بود و حوادث ۵۱فقره.

حسنعلی امیرکاوه در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف‌آباد گفت: بیشترین دلیل وقوع آتش‌سوزی‌های این مدت مربوط به نشت گاز در ۷مورد بوده و بعد از آن اتصالی برق با پنج و نشت بنزین و انتقال حرارت از منبع حرارتی با تعداد مساوی ۲مورد قرار داشته‌اند.
امیرکاوه در خصوص محل بروز این حریق‌ها نیز بیان داشت: خودرو و موتور سیکلت با ۸مورد بیشترین سهم را داشته و محل نگهداری ضایعات و فضای سبز با تعداد مساوی چهار فقره و منازل مسکونی در کنار کپسول‌های گاز با آمار مشابه ۳مورد در رده‌های بعدی قرار دارند.

نجات ۳۱شهروند از حوادث ماه یازدهم
امیرکاوه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اظهار خوشبختی نسبت به صفر بودن آمار فوتی های حوادث بهمن ماه ادامه داد: در حوادث این مدت، سی و یک شهروند از خطرات مختلف نجات داده شده و سیزده مصدوم نیز تحویل مراکز درمانی و اورژانس شدند.

وی هم‌چنین از مزاحمت حیوانات موذی با ۱۵مورد و حبس در اماکن با ۱۳مورد به عنوان بیشترین حوادث روی داده در این مدت نام برد و گفت: در کنار ۵حادثه تصادف و واژگونی خودرو، چهار فقره حبس در آسانسور و همین تعداد خطر اشیاء برنده، پرسنل سازمان به حوادث دیگری چون سقوط درخت، سقوط از ارتفاع، فرونشست زمین، سقوط دام در چاه و ایمن‌سازی دیوار در حال ریزش نیز رسیدگی کرده‌اند.
بیشترین حوادث و آتش‌سوزی‌های بهمن امسال، مربوط به منطقه یک شهرداری با ۲۱مورد بوده و در رده‌های بعدی مناطق دو و سه با ۱۸ و ۱۳مورد قرار گرفته‌اند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.