امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
با حضور دکتر طهرانچی درواحدنجف آبادصورت گرفت؛

راه‌اندازی سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

یکشنبه24 اسفندماه 1399

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به شهرستان نجف آباد ۱۴ طرح فناورانه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دراستان اصفهان را به صورت مجازی افتتاح کرد.
سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات، نخستین طرح فناورانه‌ای بود که دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد آن را افتتاح کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر افتتاحیه‌های آنلاین واحدهای دانشگاهی‎ (وبیناری) با خانواده شهید محسن حججی‎ نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در مراسم راه‌اندازی این سرا اظهار کرد: امروز شاهد گشایش رسمی سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات در این واحد بودیم تا ارتباط مستقیم با صنعت، حمایت از کارآفرینان و ایده‌های نو در دانشگاه برقرار شود.
دکترامیررضا نقش با بیان اینکه فراخوان جذب ایده و افراد خلاق برای این سرا به زودی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این سرا می‌تواند نقش بسزایی در بهبود صنعت ساخت طلا و جواهر استان اصفهان داشته باشد.
وی تأکید کرد: پیرو خواسته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای برقراری ارتباط مستحکم با صنعت، حل مسئله و جامعه‌محور شدن دانشگاه آزاد و تبدیل‌شدن آن به دانشگاه اجتماعی در نسل چهارم دانشگاه‌ها، مفهوم‌سازی سراهای نوآوری ایجاد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تأکید بر اهمیت صنعت ساخت طلا و جواهر خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ۶۰ درصد صنعت ساخت طلا و جواهر کشور در استان اصفهان، تصمیم به ایجاد سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهر گرفتیم.

دکترنقش ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد یک دانشگاه جامع است که همه رشته‌های مرتبط با این صنعت از جمله رشته مهندسی مواد را ارائه داده است و در نظر داریم همه رشته‌ها حتی رشته حقوق و حسابداری را با این مجموعه درگیر کنیم تا نوآوری‌هایی در این زمینه داشته باشیم.
وی با بیان اينکه در این سرا سعی کردیم معیار‌های فناوری را در کنار هم جمع کنیم، عنوان کرد: مجوز شتابدهنده سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات با پیگیری‌های انجام‌شده هفته گذشته صادر شد و یکی از ساختمان‌های موجود در ورودی دانشگاه را که قبلاً بدون استفاده بود، به این امر اختصاص دادیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.