امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نخستین شورای اداری شهرستان در سال جدید برگزار گردید

نخستین شورای اداری شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ شمسی و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی (عج) به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد برگزار گردید.    
به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرماندار، بخشداران بخش های تابعه شهرستان، اعضاء شورای تامین و شورای اداری شهرستان، شهرداران و اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مدعوین ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب؛ نخستین شورای اداری شهرستان در جوار مزار مطهر شهداء نجف آباد برگزار گردید.

پس از ادای احترام به ساحت شهداء و با انجام آیین گلاب افشانی و اهداء گل به مزار شهدا، قرائت کلام وحی و زیارت خاصه با نوای دلنشین قرآن کریم و سپس پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران،  حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسناتی با بیان تبریک عید نوروز، اعیاد شعبانیه، روز ۱۲ فروردین و بالاخص ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) در مورد فراهم آوردن زمینه ظهور، گره گشایی از امور جاری مردم، توسعه فرهنگ ممدوح همیاری و دیگر خواهی، تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا در راستای اهتمام مجدانه به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ... از جمله توسعه و گسترش فرهنگ اهداء کمک های مومنانه، پیش قدمی در انجام امور خیر و نوع دوستانه، دستگیری و ... به تبیین موضوع پرداختند.
 ایشان در ادامه با توصیف جایگاه نظام اسلامی در برهم زدن ابهت هژمون سلطه جهانی از توسعه چتر انقلاب اسلامی به سایر جغرافیای جهانی و شکست هیمنه نظام سلطه تبیین وعظ نمودند.
 در ادامه آقای دکتر ابوترابی، نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با حضور در جایگاه و تبریک اعیاد گذشته و اعیاد پیش رو از جمله ولادت با سعادت حضرت اباصالح المهدی (عج) بر ضرورت برنامه ریزی منسجم و سینرژیک در تمام دستگاه های ملی، استانی و شهرستانی تصریح نمودند.
 ایشان با بیان ضرورت های بنیادین مسئولان اداری، اجرایی، تقنینی و قضایی در راستای تحقق شعار سال و اهمیت رویکرد مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله توفقات موثر نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حمایت نافع و نافذ از مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق و ...؛ به تبیین رویکرد مردم و مجلس شورای اسلامی پرداختند و با بیان گذر تاکتیکی تفکر انقلابی و استکبار ستیز جمهوری اسلامی ایران از مرزهای جغرافیایی و گسترش فرهنگ مستحسن مقاومت و مجاهدت از جمله بروز و ظهور گردان های فاطمیون و زینبیون و تبدیل آن به لشکرهای دارای اقتدار فرا منطقه ای و قابلیت موثر در نبردهای آینده از جمله بیوتروریسم و ... همه را مرهون اتحاد ناگسستنی مردم با رهبری و از برکات ممدوح نظام اسلامی برشمردند.
 ایشان این رویکرد بی نظیر در سطح بین الملل را از نمونه های بی بدیل تبدیل تهدید به فرصت تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان و بر ضرورت ثبت این رخدادهای تاریخ ساز در مجامع علمی، فرهنگی و آکادمیک و تحلیل و بازبینی آنها تاکید نمودند.

سپس آقای دکتر غیور، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با بیان آمارهای احصاء شده در موضوع میزان ابتلا به بیماری کرونا و توضیح پیک های موج های اول و دوم و سوم بیماری کرونا و ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم سازمانی و همگانی و ... در محوریت کنترل این بیماری پاندمیک منحوس و آمادگی کامل به منظور پیش بینی از فاز چهارم بیماری به بیان رویکرد پرداختند و در ادامه خواستار تعهد مستمر مسئولان و مردم در رعایت مصرانه پروتکل های بهداشتی و ممانعت از رفتارهای آسیب زا با محوریت رعایت مصوبات ابلاغی ستاد شهرستانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا گردیدند.
در انتها آقای مهندس راعی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن بیان تبریک اعیاد گذشته از جمله عید نوروز، ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت به حاضرین به جمع بندی مطالب مطروحه پرداختند و به اجمال مطالبی در مورد جایگاه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ۴ دهه اخیر بیان داشتند.
 رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه با تبیین راهبردهای موثر و مبتنی بر استراتژی های کلان نظام در پیوند با تحقق موفق و گسترده شعار سال « تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» بر ضرورت پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سایر ابعاد از جمله در راستای رونق بازار تولید کالا و خدمات اشاره نمود و بر حذف برنامه ریزی شده و کامل بروکراسی دست و پاگیر اداری، مقابله با ظهور امضا های طلایی و کاهش روند مطول گردیدن سرمایه گذاری با کاربست صحیح و به موقع از ظرفیت ها و پتانسیل های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان توصیف رویکرد نمودند.
 ایشان کلیه مسئولان اداری و اجرایی شهرستان را مکلف به تدوین نقشه راه دستگاه متبوع خود در شهرستان با محوریت تحقق شعار سال نمودند و با تقدیر از فعالیت موثر و مستمر نیروهای عملیاتی و کشیک در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ شمسی ازجمله: پزشکان، پرستاران و کادر فهیم بهداشت درمان شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، خدمات شهری، اورژانس، نیروهای قضایی، اصناف و اداره صمت شهرستان و ...، اهتمام مجدانه ایشان را ستودند و برای همگان بالاخص مسئولان آرزوی توفیق برای برخورد موفق در موضوع مدیریت مقابله و پیشگیری و درمان بیماری منحوس کرونا و صیانت از جامعه هدف نمودند.

 رئیس شورای تامین شهرستان در ادامه با اشاره به آمار ۲۵۲ نفر داوطلب ثبت نام نهایی شده برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان و زنگ آغاز به کار فرایند انتخابات سال ۱۴۰۰ شمسی از حاضرین خواستند با بهره مندی از مولفه های موثر همچون افزایش امید، شور، مسئولیت و تعالی و ... اجتماعی همگان را در برگزاری انتخابات هرچه باشکوهتر انتخابات پیشرو تشویق و ترغیب نموده و با بروز هرگونه احساس یاس، سر خوردگی و کرختی اجتماعی برخورد نمایند.
 در انتها با ختم صلوات جلسه شورای اداری شهرستان به اتمام رسید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.