امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اولین جشنواره ملی ایده‏ها و طرح‏های نخبگان جوان برای شهری بهتر

اولین جشنواره ملی ایده‏ها و طرح‏های نخبگان جوان برای شهری بهتر با مشارکت؛ معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان،سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، شورای عالی استان ها، مجمع تشخیص مصلحت نظام، سازمان ا سناد کتابخانه ملی، جهاد دانشگاهی، وزارت جهاد کشاورزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بنیاد گردشگران، رادیو تهران، موسسه جام جم، موسسه همشهری، بنیاد ملی خانواده، آژانس خبری تخصصی خانه حقوق ایران، کتابنامه مدیران جوان و شهرداران جوان در حال برگزاری میباشد.

جهت اطلاع رسانی برگزاری جشنواره و ثبت ایده‏ها و طرح‏ها سایت شهرداران جوان به آدرس  shahrdaranejavan.ir اعلام شده که می بایست نمایندگان محترم نسبت به بررسی دقیق و کامل سایت اقدام نمایند. تمامی ایده‏ها و طرح‏های مربوطه در فرم الکترونیکی جشنواره ثبت خواهد شد و فرمت خاصی برای ثبت ایده‏ها اعلام نشده است. فرم ثبت الکترونیکی ایده شامل دسته بندی ایده (یکی از زمینه های 12 گانه جشنواره) ، ایده مورد نظر، طرح مورد نظر و اطلاعات شخصی فرد صاحب ایده می باشد. لازم به ذکر است نمایندگان محترم جهت آمار برداری و ارائه گزارش به استانداری می بایست ترتیبی اتخاذ نمایند که تا حد امکان از کمیت ایده‏های ثبت شده توسط شهروندان اطلاع یابند ولی از دریافت ایده شهروندان به طور کامل و با جزئیات خودداری نمایند چرا که با توجه به موضوع مالکیت فکری ایده‏ها دریافت ایده برای شهرداری تابعه ایجاد مسئولیت خواهد نمود. لازم به ذکر است در صفحه ی ارسال ایده های سایت شهرداران جوان آخرین فرصت ارسال ایده ها پایان اردیبهشت ماه 1400 عنوان شده است.
در ادامه راهنمای کامل استفاده از سایت و ثبت ایده قرار داده شده است.کلیک کنید:

فایل  پی دی افت

پیوست پی دی اف

فایل پاورپوینت

پوستر جشنواره


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.