امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جلسه مشترک کمیسیون حفاری و شورای ترافیک شهرستان برگزار گردید

زیر و بم تقاطع شهدای دانشجو نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه 25خردادماه 1400،  با محوریت و میزبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، شهردار نجف آباد، رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد، معاون عمرانی فرماندار ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و نمایندگان دستگاه های خدمت رسان جلسه مشترک کمیسیون حفاری و شورای ترافیک شهرستان نجف آباد با محوریت میدان شهدای دانشجو برگزار گردید.    
این جلسه پیرو جلسه 22 خردادماه 1400 در دفتر دکتر علیرضا صلواتی مجری طرح‌های زیربنایی وزارت راه و شهرسازی با موضوعیت آخرین هماهنگی‌ها کلنگ‌زنی تقاطع شهدای دانشجو در نجف‌آباد و پیگیری عملیات اجرایی آن برگزار گردید .
مدیران در این جلسه با ضروری خواندن برنامه ریزی هدفمند به منظور اجرای زمانبندی شده تقاطع غیر هم سطح شهدای دانشجوی نجف آباد، این پروژه را یکی از پروژه های بنیادین عمرانی شهرستان بیان کردند.

 در ادامه حاضرین پیرامون انتقال تاسیسات و بررسی راه های ممکن به منظور انحراف خطوط تاسیسات خدماتی واقع در جغرافیای پروژه عمرانی تقاطع غیر هم سطح شهدای دانشجو جابجایی لوله آب، تأسیسات برق، کابل فیبر نوری مواردی را مطرح و به تشریک مساعی و تصمیم سازی نهایی پرداختند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.