امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

حریق دو باب مغازه

روز سه شنبه پنجم مردادماه۱۴۰۰ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ، 2مورد حریق مغازه اعلام که آتش نشانان  ازایستگاههای مربوطه به محل اعزام گردیدند.

سرآتشیار حسنعلی امیرکاوه سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این باره افزود:مورد اول آتش سوزی یک مغازه کبابی واقع در خیابان منتظری شمالی بود، که حریق در طبقه دوم مغازه و در قسمت انبار ذغال ایجاد شده بود که با اعزام سه دستگاه اطفاییه و تلاش آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش حریق جلو گیری گردید.

مورد دوم آتش سوزی یک مغازه لوازم خانگی واقع در خیابان قدس مرکزی بود، که با اعزام دو دستگاه اطفاییه و تلاش آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش حریق به قسمت انبار و مغازه های مجاور جلوگیری گردید.

امیر کاوه در پایان توصیه کرد:شهروندان گرامی حتما سیستم برق مغازه خود را به کلید محافظ جان تجهیز نمایند و وجود یک دستگاه خاموش کننده در مغازه میتواند از بروزخسارات جبران ناپذیر در زمان حریق جلوگیری نماید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.