امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

رونمایی تولیدات فرهنگی سازمان و مراسم اختتامیه مهر و ماه

رونمایی تولیدات فرهنگی سازمان و مراسم اختتامیه مهر و ماه

سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، سالن شهروند فرهنگسرای خارون میزبان آیین رونمایی از تولیدات فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و مراسم اختتامیه جشنواره استانی خوشنویسی مهر و ماه بود.
در این ویژه برنامه پس از پخش قرآن و سرود حمهوری اسلامی، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در سخنانی ضمن اشاره به مهمترین پروژه های پویای عمرانی فرهنگی و اجتماعی مجموعه شهرداری، به اهمیت تولیدات مکتوب در زمینه فرهنگی و تاریخی تاکید و خلاصه ای از هدف و محتوای این آثار را تشریح نمود.
رمضانعلی معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری نجف آباد، فعالیت های عمرانی و به ویژه عملکرد فرهنگی این مجموعه را ستودنی و الگوی سایر بخش های اجرایی و فرهنگی دانست.
سخنرانی مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با محوریت تلاش همه جانبه ارگان های تصمیم گیرنده در حوزه فرهنگ و آموزش بیش از پیش شهروندان و تاکید بر ادامه پرداخت به امر مهم فرهنگ بخش دیگر این ویژه برنامه بود.


پس از پخش کلیپ داوری و قضاوت آثار، بیانیه نخستین جشنواره خوشنویسی استانی مهر و ماه توسط احمد احمدی دبیر آن ایراد و  با کلیپ معرفی، نفرات برتر در دو بخش و نفرات برتر معرفی شدند.
بر اساس اهداف جشنواره در هر نوبت یکی از اساتید بزرگ شهرستان مورد تجلیل قرار می گیرند که در نخستین جشنواره از استاد فضل الله شریفی با حلقه گل و لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
تقدیر انجمن خوشنویسان نجف آباد از محمد مغزی نجف آبادی شهردار و محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد بخش دیگر مراسم اختتامیه جشنواره خوشنوسی مهر و ماه بود.
آیین رونمایی از تولیدات فرهنگی سازمان
پس از پخش کلیپ جامع مرور بر عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد و مرور تصویری بر محورهای اصلی مانند ترویج و تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ شهروندی، گردشگری، کتاب و کتابخوانی، نشاط اجتماعی، علم و خلاقیت، فرهنگ و هنر، ورزش و سلامت، تجلیل از فرهیختگان ماندگار، فضای مجازی و.. از تولیدات فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد شامل کتاب های نشان گردشگری نجف آباد، باغ شهر، بهشت بنیاد، معرفی نسخه های خطی موزه مردم شناسی نجف آباد، پنجم اسفند، هشت، راهنمای گردشگری نجف آباد و .. رونمایی شد.
در بخش آخر آیین رونمایی نیز از تمامی عواملی که در بخش هایی چون مدیریت تولید، طراحی و صفحه آرایی، تحقیق، پژوهش و روایت، هنرمندان، انتشارات و .. تقدیر بعمل آمد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.