امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

افتتاح چندین پروژه ورزشی شهرستان نجف آباد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد
افتتاح و آغاز بهره برداری از چند پروژه ورزشی شهرستان نجف آباد شامل افتتاح سالن همایش و مرکز آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام، سالن آموزشی سنگ نوردی(بولدرینگ) و کار با طناب هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی، سالن شمشیربازی و سالن خصوصی ساز بدنسازی و پرورش اندام اندام برتر و اوتانا در دومین روز هفته تربیت بدنی و ورزش سه شنبه 27 مهر ماه 1400 با حضور مسوولین استان و شهرستان انجام شد.
 این مراسم افتتاح با حضور سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار و جعفرزاده معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان، عبدالرسول امامی شهردار، قربانعلی مومنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد ، محمدامین موحد رییس اداره ورزش و جوانان، ، رضایی رییس هیات شمشیربازی استان، محمدی و صادقی دبیر و مسوول امور شهرستان های هیات بدنسازی استان اصفهان، محمد چاوشی، محمدرضا مهدیه و سمیرا سیدحسینی روسای هیات های ورزش کوهنوردی، بدنسازی و شمشیربازی جمعی از روسای هیات های ورزشی، ورزشکاران و پیشکسوتان شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، محمد طباطبایی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی نجف‌آباد اظهار کرد: خدا را شاکریم در کنار نگاه مذهبی در مسجد به ورزش جوانان هم نگاه شده است، در سال ۹۴ بیش از ۴۰ مسجد در نجف‌آباد به فضای ورزشی تجهیز شده که باعث تعجب وزیر ورزش وقت و الگوی خوبی برای کشور شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در شهرهای دیگرمان هم از چنین فضاهایی استفاده کردیم ولی فرزندان نجف‌آباد از حداقل فضاها برای ورزش و فرهنگ‌سازی استفاده کردند، مشکل کاربری‌های ورزشی در شهرستان وجود دارد که امیدواریم شهرداری نجف‌آباد همچون گذشته تعامل خوبی داشته باشد.
وی شهرستان نجف‌آباد را مهد ورزشکاران خواند و گفت: شهرهای شهرستان نجف‌آباد قهرمانان زیادی در همه رشته‌های ورزشی دارد که باید حمایت و دیده شوند، از خیران تقاضا می‌کنیم با نگاه ورزشی در کنار اداره ورزش و جوانان، شهرداری و ورزشکاران باشند چون شهرستان نجف‌آباد استراتژیکی‌ترین شهرستان ورزشی استان است.
طباطبایی تصریح کرد: در سال ۹۳ شهرستان نجف‌آباد ۴۰ مدال قهرمانی جهانی و کشوری کسب کرد و حقش را به کشور ادا کرد، حالا مسؤوولان باید پای کار باشند و سرمایه‌ها را برای جوانان جذب ورزش کنند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش نجف‌آباد یعنی سرمایه‌گذاری برای نظام جمهوری اسلامی، در این شهرستان باید از ورزش محرومیت‌زدایی شود و امید داریم که وزیر ورزش هم نگاه ویژه‌ای به شهرستان نجف‌آباد داشته باشد.
به گزارش فارس، همزمان با روز تربیت بدنی و با حضور سید محمد طباطبایی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیران ارشد شهرستانی، ۶ پروژه ورزشی در شهرستان نجف‌آباد افتتاح شد.
۶ پروژه شامل سکوی سنگ‌نوردی، پیست شمشیربازی، ۲ سالن بدنسازی، سالن جلسات هیأت بدنسازی و راه‌اندازی استخری آزادی در پساکرونا است که به همت اداره ورزش و جوانان، هیأت‌های ورزشی و خیران ساخته و تجهیز شدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.