امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه تکریم و معارفه مدیر فضای سبز شهرداری نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد شنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور مهندس کشاورز راد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری  ، مهندس ایوبی معاون خدمات شهری جمعی از مدیران ستادی ، مسئولین فضای سبز مناطق پنج گانه و جمعی از مدیران خدمات شهری جلسه تکریم و معارفه مدیر فضای سبز شهرداری در دفتر معاونت خدمات شهری برگزار گردید.
در این جلسه مهندس خاکسار به عنوان مدیر جدید فضای سبز شهرداری جایگزین مهندس ایوبی که از تاریخ 11/11/1396 در این سمت بودند گردید.
مهندس خاکسار از سال ۸۷ وارد مجموعه مدیریت شهری گردید و سمت هایی مانند مسئول فضای سبز مسئول خدمات شهر مسئول انبار مسئول پارکها و فضای سبز و سرپرست شهرداری جوزدان را در کارنامه خویش دارد وی سال ۹۸ به عنوان معاون منطقه ۴ (یزدانشهر) و در سال ۹۹ به عنوان معاون منطقه ۳ (ویلاشهر) فعالیت می نمود.
در این جلسه حاضرین مواردی در خصوص سرانه فضای سبز نجف آباد و افزایش آن از ۱۱ به ۱۲ متر برای هر نفر( ۲۸ هکتار) صحبت نمودند.
مواردی نظیر استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز ، کمربندهای سبز شهری ، احداث پارک های محلی احداث استخرهای ذخیره آب ، کاشت درختان مثمر ، کاشت درختان خزان پذیر ، مباحث هزینه های پرسنلی و... در این جلسه مورد صحبت واقع شدند
پس از این جلسه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی از مجموعه خدمات شهری و همچنین سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری که در ساختمان تجمعی مستقر است نیز بازدید نمود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.